Klachtenprocedure

Je tevredenheid is van groot belang voor mij. Als je onverhoopt een klacht hebt, wil ik dat graag weten en ben ik bereid om samen met jou naar een oplossing te zoeken. Als we er niet samen uitkomen of als je de klacht wilt indienen bij de beroepsvereniging, zijn er stappen die we kunnen volgen.

Mijn beroepsvereniging, de NVKH, is aangesloten bij de Koepelorganisatie RBCZ, die haar eigen tuchtcollege, de TCZ, heeft. Bovendien zijn de NVKH-leden gezamenlijk aangesloten bij de geschillencommissie Quasir, die door het Ministerie van Volksgezondheid wordt erkend.

Als je een klacht hebt, kun je contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir voor ondersteuning. Voor meer gedetailleerde informatie verwijzen we je naar www.quasir.nl. Je klacht wordt serieus genomen, en we streven ernaar om samen tot een bevredigende oplossing te komen.


al Shafi
Homeopathie praktijk
E-mailen
Bellen